Sunday, 6 February 2011

Jennifer Chiaverini – The Aloha Quilt

Finished another book! This time I read a quilt related book. Friday night it was pretty stormy, it was so noisy that it woke me up and I couldn’t get back to sleep. So what to do in situations like that, read.  The Aloha Quilt has been laying on the shelf for sometime and I finally picked it up a little while ago. 

image In this Elm Creek book the focus is on Bonnie Markham. I love learning more about the Elm Creek Quilters.

This is Jennifer’s next book. It is coming out this month!

imageIn this book she goes back in history to the Civil War.  Will have to put this book on my wishlist.

So what to do now I’ve finished another book. Start with a new one. I’ll be reading this book!

image

2 comments:

Berna said...

Heerlijk die boeken van Jennifer. Jammer dat ze niet meer worden vertaald. Ik ben zo bang dat me veel ontgaat als ik ze in het Engels lees. Maar misschien toch gewoon aan beginnen?
Fijne week.

Carolien said...

Hallo Helen,

Dank voor je lieve berichtje op mijn blog. Ik ben nu net de jouwe aan het ontdekken, leuk!!! Wat fantastisch om die quilts allemaal te zien en al helemaal die van Supergoof.
Afgelopen vrijdag heb ik het bestelde Aloha-boek bij de boekhandel opgehaald en nu lees ik dat er weer een nieuwe uitkomt. Dat wordt doorlezen dus ;)

Groet en een fijn weekend,
Carolien