Sunday, 17 May 2009

Back from Italy

To give you an impression of lake Como I decided to add an slideshow to this post.

Part one of the slideshow
Part two of the slideshow

 

If you have a chance to visit the lake, please do. It is lovely there. We had a fantastic house and the weather was kind to us. I even got myself a little tan.

Sadly, I found no time to quilt. I was to0 busy site-seeing. You must visit Como, Laglio (that is where George lives!!), Menaggio (that is where our house was situated) and Varenna.

2 comments:

Berna said...

Hoi Helen,
Welkom terug. En.... George nog gezien of met hem op een terrasje gezeten?
Groetjes
Berna

Anonymous said...

Hoi Helen,
Als ik de foto's zie dan vraag ik mij werkelijk af of ik wel in het juiste land geboren ben. Ben vaak in Como geweest en het blijft mooi!
En hebben ze je weer kunnen vangen voor een demonstratie? Als ik nog zin heb kom ik de 30ste na mijn werk even kijken,maar voor die tijd wil ik je bruine velletje wel even zien! Groet, Marja